قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است

قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است




 

 


قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است


تاریخ : سه شنبه ،
27 تیر 1391

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي در ايران کارنامه خوبي دارد و به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.


کريم بوستاني درباره شرايط استقلال و اينکه گفته مي شود اين تيم کهکشاني بسته شد، عنوان کرد: بيشتر بازيکنان استقلال از فصل گذشته حفظ شدند و فقط جانواريو و توزي به اين تيم اضافه شدند. ساير نفراتي هم که امسال با استقلال قرارداد بستند در گذشته بازيکن همين تيم بودند.



مربي تيم فوتبال استقلال افزود: بازيکنان تيم خيلي با انگيزه هستند و در اردوي ترکيه هم رفاقت خوبي در تيم حاکم بود. امير قلعه نويي کارنامه خوبي در ليگ برتر دارد و امسال به دنبال اين است که در آسيا هم کارنامه خوبي داشته باشد به همين دليل چنين تيمي را تدارک ديده است. او به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.



بوستاني تصريح کرد: کادرفني و بازيکنان از هيچ تلاشي فروگذار نيستند و اميدوار هستيم مشکلات مالي باشگاه هم حل شود. اگر بتوانيم در بازي اول 3 امتياز را از آن خود کنيم به طور حتم روحيه بسيار خوبي به تيم تزريق مي شود. بازي اول هميشه سخت است به خصوص با تيمي بازي داريم که ميثاقيان سرمربي تيم است و به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل